Sonda
Na którą z premier czekasz najbardziej
Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji lub zwrotu
W celu złożenia reklamacji lub zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Link do formularza

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację lub zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Allplay Łukasz Trojan
Świętokrzyska 20
25-406  Kielce
 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Allplay Łukasz Trojan
Świętokrzyska 20
25-406 Kielce

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

Zwrot towaru nie przysługuje w przypadku w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało ono otwarte po dostarczeniu - np. zdjęto folię ochronną z fabrycznie nowej gry komputerowej. Zwrot towaru nie przysługuje także przy zakupie gier używanych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium